lauantai 21. huhtikuuta 2018

Lumi sulaa, joutsenet lentää!


Huhtikuista iltaa!

Kevättä on ilmassa nyt roppakaupalla.  Monia muuttolintuja on nähty...vaan minä en.... Kiurua ei, ei peipposta, eikä västäräkkiäkään....eli vielä se kesä odottaa. Mutta joutsenia oon nähnyt aika paljon. Ehkä ne muutkin muuttolinnut ovat jo rantautuneet, eivät vaan ole osueet minun silmiini :)




Tää on niin ihanaa aikaa, kun näkee, kuinka järvenrannat alkaa pikkuhiljaa sulamaan. 
Sitä omaa uimapaikkaakin kyttään silmä kovana, että milloin pääsisi pulahtamaan :D
Vappuna olen aina mennyt sinne jäiden sekaan, nyt jännittää, pääsenkö.

Tään aamun lenkiltä. Ihana raikas ilma.

Pikkuhiljaa tiet sulaa.....

...ja pääsee halailemaan ihania kuusikoita, mun lempipuita ♥

Ihanaa keväänjatkoa teille ja kiitoksia kommenteista edelliseen  postaukseen sekä 
tervetuloa Päden Paja  lukijalistalle:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa, kun kävit. Mikäli jätit kommentit, kiitos siitä. Aurinkoisia päiviä!